اجاره اقامتگاه بوم گردی بام ساسنگ مینودشت

(تعداد بازدید: 4460)   گلستان ,  مینودشت ,  ساسنگ  کد اقامتگاه: 2707003 20+ 20+ نفر شب
شروع از  600000 تومان

اقامتگاه بوم گردی بام ساسنگ در روستای ساسنگ از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان واقع شده است. بام ساسنگ با فاصله 24 کیلومتری از مینودشت و در ارتفاعات روستا بصورت 2 ساختمان مجزا بنا شده که با دارا بودن 7 اتاق اقامتی (با معماری و دکوراسیون مشابه)، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 33 نفر را دارد.
تماشای آسمان آبی پوشیده شده از ابرهای کوچک بازیگوش که به این سو و آن سو می‌دوند و سرسبزی خیره کننده جنگل، همه و همه گوشه‌ای از لذت‌هایی است که در تراس دلباز این خانه روستایی نصیبتان خواهد شد. استراحت در خانه‌ای که بوی نم باران بر دیوارهای کاهگلی آن استشمام می‌شود و صدای پرندگانی که از دوردست‌ها به گوش می‌رسد، روح هر انسانی را جلا می‌بخشد و خستگی را از تن مسافران می‌زداید.
ساسنگ روستاییست با بافت کاملا سنتی و در میان کوه‌های پوشیده شده از درختان جنگلی که به سبب هوای لطیف، چشمه‌های گوارا و آبشارهای خروشان، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. از ویژگی‌های بارز این بومگردی، سبک معاری و اصالت آن می‌باشد، که تجربه اقامت در خانه قدیمی کدخدای روستا را برایتان فراهم می‌نماید. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به آبشار ساسنگ، برج قابوس، چشمه گل رامیان، پارک جنگلی تنگه چهل چای، شهر تاریخی دشت حلقه و غار گرو اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
600000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی بام ساسنگ مینودشت

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
اتاق با سرویس کف خواب، سرویس بهداشتی و حمام بصورت مشترک در اقامتگاه، سیستم گرمایشی بخاری گازی و شومینه هیزمی و سیستم سرمایشی پنکه می باشد.
توضیحات و تقویم قیمتی
اتاق با سرویس کف خواب، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و شومینه هیزمی و سیستم سرمایشی پنکه می باشد.
توضیحات و تقویم قیمتی
تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی بام ساسنگ مینودشت:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید